söndag 8 maj 2016

Sol, glass och sista tabletten Provera

Hittade dessa på Maxi häromdagen och förutom att få chocken över hur dyr en sån här liten "glasspuck" är (19 spänn!) så var det lite roligt ändå, man kan sitta med en i handen och äta utan att det smälter om man inte äter superlångsamt. Rätt mättande också vilket är bra när hormonsuget sätter in ;)

Idag har det varit fantastiskt väder, var på stranden med mannen en stund, jag måste smörja in mig för att inte bli kräftröd medan han blir brun på fem minuter. Får hoppas att eventuell avkomma får hans pigment.. (undrar om alla som går i skaffa barn-tankar funderar över sånt?). Humöret var kaos i fredags och lördags men lite bättre idag. Kan vara dels vädret, dels att jag inte utsatt mig för nåt jobbigt och vägrat låta tankarna vandra och sysselsatt mig med nåt hela tiden.. och så tog jag sista tabletten Provera igår. Nu vänta in lingonveckan (igen) och hoppas att det funkar bättre denna gång. Har haft svårt att ta sprayen exakt var sjätte timme men kommer vara supernoga nu framöver, även om det blir struligt med jobbet. Är ju synd den är värmekänslig så man inte kan ha den i fickan!

Hoppas ni har en mysig söndag!

1 kommentar:

  1. Haha, ja vi tänker också på sånt. Brukar diskutera vilka egenskaper från vem som vore bäst om de förs vidare. Mina pigment, hans ämnesomsättning, hans organiserade förmåga, min kreativitet osv... Jätteroligt att diskutera fram en människa med ens blandade egenskaper:D

    SvaraRadera