tisdag 10 maj 2016

Blodigt allvar

Blodbadet är igång, check. Tid imorgon på morgonen för ultraljud, check. Oro för att sjukhuset ska sjabbla med blodprovet igen så att Linköping inte har svar på fredag.. check. Oro för att ultraljudet ska se illa ut- check check check.

Jag är redan galet nervös!! Ny gynekolog som började igår på kliniken ska jag till också, innan har jag haft van överläkare och detta ska vara en hyrläkare så ingen vet. Gäller ju verkligen att det blir precis rätt när de sedan ska faxa journalanteckningen till Linköping.. bara lite fel tolkning så kan det gå så illa. Usch, det är verkligen nervöst ändå utan att gå till nån helt ny som bara är där över veckan. Jag vet, jag vet, jag ska tänka positivt och hela den biten men just nu är fjärilarna i magen som helikoptrar eller något.. hu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar