torsdag 14 april 2016

Snark på Suprecur


Alltså. Fasen vad sprayen tar ut sin rätt! Nattsömnen minns jag ju var dålig sist, men att den skulle paja så snabbt hade jag inte riktigt väntat mig.. kom inte till ro trots att jag var dödstrött igår kväll, sov ytligt och vaknade gång på gång under natten. (Jag har alltid varit en sån som har lite svårt att somna men brukar däremot alltid sova jättebra när jag väl somnat.. men inte nu inte.) Sedan ändå orimligt slut på jobbet trots att det tack och lov var en mycket lätt arbetsdag. Fick flexa ut och ta långlunch vilket i mitt fall innebar att kasta i mig en macka och sedan däcka totalt på en soffa i ett omklädningsrum.. i två timmar!! Sen höll jag på att glömma att ta sprayen också, hade just varit snyggt. Men men, ännu en dag strax till ända, en dag närmare ÄP förhoppningsvis. 

En dag närmare ÄP ja.. här tänker jag inte en dag närmare bebis. Det låter alldeles för bra och trevligt. Vågar inte tänka så, det kan ju dröja år, om det händer.. Äggplock, det kan jag relatera till. Dit bör vi i alla fall komma. 

Nu har jag tryckt i mig en sömntablett som en vänlig läkare skrivit ut, tusen tack för det. Några timmars sömn hade varit bra för den här bebisfabriken ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar