onsdag 20 april 2016

Golvad av en nässpray!

Yep, idag gick det inte längre. Gårdagen var ok, men natten hopplös- ingen sömn att tala om. Ni vet känslan när man ska upp och göra något tidigt som man absolut inte får komma sent till, så man vaknar stup i kvarten med lite oro i magen över att ha försovit sig? Den känslan. Och när klockan ringde var jag så sanslöst yr att det kändes som en dålig fylla från den tiden när man inte riktigt visste hur mycket man tålde och deltog i nåt tvivelaktigt tequilarace efter midnatt.. Högst orättvist att må så här utan att ha fått det roliga festandet först måste jag säga. Två timmar efter gå-upp-dags kunde jag sitta upp på sängkanten. Två timmar till så kunde jag ta mig upp för att försöka äta något. Sedan soffläge. Och jag missade denna fantastiska soliga dag som vi haft! Skit också. Men, jag är fortfarande positiv på så sätt att jag inte är deppig eller nere på något sätt. Men jag är frustrerad över att dagarna går så långsamt, och att må så dåligt att jag inte ens kan ta mig till jobbet. Inte det bästa som nyanställd och hade velat ha så lite frånvaro som möjligt innan karusellen med ultraljud och äggplock börjar..

I övrigt kommer illamåendet av och till, trött som sjutton generellt, och känslig för dofter (blä). Fixar inte konstiga matlukter osv, men det löser jag där hemma genom att tända mina härliga doftljus från Voluspa (nej, jag är inte sponsrad.. det hade varit nåt det! haha). De i metall ser så fina ut också, som en prydnad :) Just nu använder jag denna:

Tips; de ligger bra pris på bangerhead! 


#voluspa #suprecur #ivf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar