fredag 11 mars 2016

Får man drömma?

Hur gör ni? Vågar ni kika på barnvagnar, kläder och annat eller är det big no-no tills det är "säkert" med bebis? Säker är man ju egentligen aldrig innan bebisen är född, så jag har svårt att se att jag nånsin kommer känna mig trygg innan dess, men för att orka igenom jobbiga perioder måste jag fokusera på målet. Och eftersom jag provat sprayen jag ska börja med (den kan man även få som behandling mot endometrios) så vet jag hur jag mått av den innan. Gick ner 7 kilo på två veckor, kunde inte sova, finnig, tappade hår i mängder.. Jag är förberedd så gott det går och tycker det är värt det om det kan bli bebis men måste försöka se framåt. Och då har jag unnat mig att snegla lite på allt fint som finns.. Är jag ensam om detta tro?

Underbara <3  (babyshop.se)

Som sagt.. allt sött som finns.. (se.nameit.com)


Nehej nu är det jag som tar kväll och hoppas att det snart är dags att börja behandla. Önskar er alla en fin helg!

2 kommentarer:

  1. För att peppa oss själv under våra försök, köpte vi något till vårt önskebarn varje gång vi gjorde ett nytt försök i hemlighet. Oftast 2-3 saker, en sak när ett nytt försök satte igång, en sak när jag tog Ovitrelle och en inför testdag.

    Stort lycka till på resan!

    SvaraRadera
  2. Tack för att du delar med dig, då känner jag mig inte lika "dum" som liksom unnar mig att få drömma :)

    SvaraRadera